رئیس سازمان آتش نشانی از برقراری ۳۱۸ تماس در۲۴ ساعت گذشته با سامانه ۱۲۵ خبر داد که ۱۳ تماس منجر به عملیات شده است.

انجام ۱۳ عملیات موفق آتش نشانی در ۲۴  ساعت گذشته  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ؛ محمدرضا بیاناتی رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان ازبرقراری ۳۱۸ تماس در۲۴  ساعت گذشته خبر داد که از این تعداد ۱۳ تماس منجر به عملیات شده است.

وی  با تشریح عملیات های انجام شده بیان کرد:  انجام ۴ عملیات اطفا حریق و ۹ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش پرسنل آتش نشانی همدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

بیاناتی با اشاره به برقراری ۳۱۸ تماس با سامانه ۱۲۵، گفت: از این تعداد تماس ۱۳ مورد منجر به عملیات شده، ۲۵ تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرار شده، ۱۰۰ تماس اشتباه بوده و متاسفانه ۱۸۰ مورد ایجاد مزاحمت بوده است.  

وی گفت: عملیات انجام شده در این مدت ۴ مورد آتش سوزی شامل حریق مغازه در کمال آباد، حریق باغ در میدان بیمه، حریق خودرو در میدان سپاه و حریق مخروبه در بلوار کاشانی بوده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان با بیان اینکه 7 نفر در عملیات های انجام شده نجات یافتند، گفت: همچنین ۹ مورد عملیات امداد و نجات شامل ۲ مورد نجات افراد محبوس شده در آسانسور پل عابر پیاده در جوادیه و سعیدیه با موفقیت انجام شد.

وی در ادامه بیان کرد: ۳ مورد نجات افراد محبوس شده در منزل در خیابان پاسداران، میدان بعثت و شهرک مدرس، ۲ مورد نجات حیوانات در بلوار مدنی و شهید زمانی، مهار حیوانات در آبشینه و عملیات امداد و نجات در حادثه احتمال سقوط از ارتفاع در شیرسنگی توسط آتش نشانان به انجام رسید.

انتهای پیام/د.ا

انجام ۱۳ عملیات در۲۴  گذشته توسط آتش نشانی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.